Najčastejšie kladené otázky

1. Ako podať objednávku?

  • Môžete podať objednávku kontaktujúc sa telefonicky. Pripravte kód produktu a zavolajte na infolinku: +421 232 179 925 (PN-PT: 10:00 - 14:00).

  • S cieľom samostatne podať objednávku vyber produkt, veľkosť a klikni „pridať do košíka“. Potom vyber formu dodávky. „Prejsť na podanie objednávky“ a rozhodni sa na metódu platby. Doplňte fakturačné údaje a dodaciu adresu. Pokiaľ objednávka bude ukončená, obdržíte potvrdzovací e-mail.

2. Status objednávky

  • Snažíme sa realizovať objednávky v priebehu 1-3 dni prípade objednávok obsahujúcich jeden produkt. Realizácia objednávok nad jeden ks sa môže predĺžiť. Pokiaľ Vaša objednávka bola podaná pred hodinou 8.00, pokiaľ sa realizácia začne tohto istého dňa. V prípade podania objednávky po hodine 8.00 sa realizácia začne nasledujúci pracovný deň. Statusy objednávok sú priebežne aktualizované a zodpovedajú faktickému procesu realizácie. Pokiaľ bola Vaša objednávka odovzdaná dodávateľovi, môžete sledovať každý balík Čas doručenia zásielky je do 2-4 pracovných dní.

  • Dodacia lehota 2-4 pracovné dni.

3. Dodávka

  • Ponúkame dodávku prostredníctvom kuriéra GEIS.

  • Dodacia lehota je 2-4 pracovné dni. Vďaka číslu sledovania môžete na priebežne kontrolovať cestu svojho balíka: https://www.geis-group.sk/sk

  • Sledovanie zásielky je možné vďaka individuálnemu číslu odoslania, ktoré obdržíte v e-mailovej správe potvrdzujúcej odoslanie objednávky. Vložte číslo sledovania na stránku dodávateľa a skontrolujte, kde aktuálne je Vaša zásielka https://www.geis-group.sk/sk

4. Platby

  • Dostupné platobné metódy sú: platba na dobierku a platba vopred. .

  • Počas podávania objednávky ste zvolili platobnú metódu „platobné karty“ alebo „prevod“ alebo platba nebola vykonaná, po 30 min. a po 24h obdržíte e-mailovú správu s odkazom pre dokončenie platby. Kliknutím na odkaz, budete môcť uhradiť objednávku. Ak máte účet na distance.sk, môžete uhradiť objednávku cez zákaznícky panel. Je treba prihlásiť sa do svojho účtu, a potom zvoliť záložku „objednávky“. Pri vybranej objednávke kliknte „detaily objednávky“ a prejdite na „zopakovať platbu“. Na platbu čakáme do 3 dní od podania objednávky. Po tejto dobe bude objednávka automaticky zrušená..

5. Zrušenie objednávky

  • Objednávka môže byť zrušená k okamihu, kedy má status odovzdané ku kompletizácii. Po odoslaní nie je možné zrušiť objednávku.

  • S cieľom zrušiť objednávku, je treba kontaktovať oddelenie zákazníckej obsluhy telefonicky: +421 232 179 925 (PO-PT: 10:00 - 14:00) alebo e-mailom: [email protected]

6. Vrátenie

  • S cieľom vykonať vrátenie vyplňte formulár online: vyplňte formulár . Nakúpené tovary podliehajú vráteniu v priebehu 30 dní. Úplnému vráteniu podlieha len nepoužívaný tovar. K vrátnemu balíku je treba pripojiť číslo vrátenia (príklad čísla vrátenia #800000999).

  • Balík je treba odoslať na adresu:

    CzechLogistic – Distance. S.A.

    ul. Budovateľská 1234 (123kurier DEPO)

    03853 Turany

    Malo by sa pamätať o pripojení formulára odstúpenia od zmluvy.

  • Formulár vrátenia sa nachádza v záložke vrátenia, výmeny a reklamácie alebo priamo na odkaze: vyplňte formulár

  • Vrátenie je možná vykonať odoslaním topánok na vlastné náklady, možno využiť služby akéhokoľvek kuriéra. Balíky na dobierku nie sú prijímané.

  • S číslom sledovania, máte možnosť skontrolovať, kde sa akutálne nachádza Váš balík. S okamihom vyúčtovania vrátenia od nás obdržíte e-mail.

  • O prijatí Vás budeme informovať e-mailom.

  • Peniaze budú vrátené v priebehu 7 pracovných dní od okamihu prijatia vrátenia.

  • Vrátanie čiastky za vrátený tovar bude vykonané rovnako ako bola objednávka uhradená. V prípade objednávok na dobierku (uhradených pri prevzatí), prosíme o zadanie čísla bankového účtu, na ktoré budú vrátené peniaze za vrátený tovar.

  • Bohužiaľ, neponúkame možnosť vymeniť. Máte však možnosť vrátiť tovar a podať novú objednávku na Vami vybraný produkt. Zdôrazňujeme, že novú objednávku je treba uhradiť alebo zvoliť opciu „platba na dobierku“. Pokiaľ bude vrátenie produktu prijaté, obdržíte vrátenie peňazí

7. Reklamácie

  • Nakúpené tovary podliehajú predpisu o 24-mesačnej zodpovednosti predávajúceho.Reklamácii nepodliehajú škody, ktoré vzniknú zavinením používateľa v dôsledku nezhodnej s návodom na použite údržby a poruchy, ktoré vzniknúv dôsledku zlého uchovávania, používania produktu nie v súlade s jeho určením, mechanických poškodení alebo mimoriadnych udalostí. Pred odoslaním produktu pre posúdenie nezávislým odhadcom je treba vyplniť formulár: stiahnuť formulár. Potom odošlite produkt na adresu uvedenú vo formulári. V priebehu 14 dní od obdržania zásielky, bude zákazník informovaný o rozhodnutí odhadcu. Viac informácií: tutaj.

  • Balík je treba odoslať na adresu:

    CzechLogistic – Distance. S.A.

    ul. Budovateľská 1234 (123kurier DEPO)

    03853 Turany

  • Reklamačný formulár sa nachádza v záložke vrátenia, výmeny a reklamácie. Možno ho násť priamo na odkaz: stiahnuť formulár

  • Vďaka číslu sledovania, môžete skontrolovať miesto pobytu Tvojho balíka.

  • Informácie ohľadom statusu reklamácie možno získať pod číslom +421 232 179 925 (PO-PT: 10:00 - 14:00) alebo po e-mailovom kontakte s nami: [email protected]

  • Nezávislý odhadca vyhotoví posudok v priebehu 14 dní odo dátumu obdržania reklamácie.

  • Pokiaľ je rozhodnutím nezávislého odhadcu vrátenia peňazí, obdržíte vrátenie peňazí v priebehu 7 pracovných dní odo dňa obdržania informácií o statuse reklamácie (reklamácia bola uznaná - vrátenie peňazí). Pokiaľ ste neuviedli vo formulári číslo bankového účtu, odošlte číslo účtu na našu e-mailovú adresu:

8. Newsletter

  • Vďaka newsletteru budete vždy priebežne s aktuálnou ponukou a ponúkanými akciami.

  • Na domácej stránke obchodu sa nachádza „prihláste sa k newsletteru“. Zadajte svoju e-mailovú adresu a subskribujte. Potom obdržíte e-mail s potvrdením zápisu.

To Top